?>
😲 BREZPLAČNA POŠTNINA 😲
ob nakupu nad 49 €! 🚛 📦❣️

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Ti splošni pogoji določajo pravila uporabe spletne trgovine tusdrogerija.si ter veljajo in urejajo pravice in obveznosti med kupcem in podjetjem Tuš drogerije d.o.o, Resljeva ulica 16, 3000 Celje, matična številka: 9178627000 (v nadaljevanju prodajalec), v zvezi z nakupom blaga, dogovorjenim preko te spletne trgovine.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-2), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), priporočili TZS, mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje, Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ter drugo relevantno področno zakonodajo. 

Ti splošni pogoji veljajo kot primarni in obvezni vir prava, ki ureja pravno razmerje med prodajalcem in kupcem in imajo v tem smislu prevladujoč učinek nad vsemi drugimi možnimi viri ter nadomeščajo vse druge pisne ali ustne splošne pogoje drugih oseb, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. V primeru kakršnega koli neskladja med temi splošnimi pogoji in vsemi drugimi veljajo ti splošni pogoji, razen če se stranki pisno dogovorita drugače. 

Pred oddajo naročila je kupcu na voljo povezava do splošnih pogojev. Z oddajo spletnega naročila se šteje, da se kupec strinja s splošnimi pogoji, ki ga zavezujejo. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Nakup izdelkov preko trgovine brez strinjanja s splošni pogoji poslovanja ni mogoč. 

Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani www.tusdrogerija.si, kupec pa si jih lahko vsakokrat tudi prenese, shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo. 

Podatki, ki jih posredujete pri nakupu se varujejo skladno z slovensko in evropsko zakonodajo o varovanju osebnih podatkov.

Pogodbeni jezik je slovenščina. 

1. POMEN IZRAZOV

V teh splošnih pogojih poslovanja imajo pojmi sledeče pomene:

Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitev za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti;

Podjetnik ali podjetje, je vsaka fizična oseba, pravna oseba ali druga institucija, ki ni potrošnik;

Poslovno sposobna oseba je oseba, ki je dopolnila osemnajst (18) let ter v omenjenem obsegu oseba, ki je dopolnila petnajst (15) let starosti ali oseba, ki je na drug način skladno s pravnim redom Republike Slovenije pridobila poslovno sposobnost. 

2. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Kupec se strinja, da prodajalec zbira, uporablja in obdeluje osebne podatke kupca na uporabniškem računu kupca. Ponudnik se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupca deloval izključno v skladu z veljavno zakonodajo ter obdeloval izključno za namene izboljšanja in uveljavljan novih storitev v spletni trgovini ter za potrebe izpolnitve pogodbenih obveznosti Ponudnik bo s kratkim vprašalnikom, ki bo na elektronski naslov kupca poslan nekaj dni po opravljenem spletnem nakupu, meril zadovoljstvo uporabniške izkušnje spletne trgovine tusdrogerija.si. Kupec se lahko sam odloči, ali bo podal mnenje o svoji nakupovalni izkušnji, prav tako pa se lahko v vsakem trenutku odjavi od prejemanja vprašalnika. Le-to stori s klikom na besedo “odjava” v elektronskem sporočilu s vprašalnikom.

Varovanje osebnih podatkov prodajalca je podrobno opredeljeno v sklopu Politike zasebnosti, ki je navedena TUKAJ.

Pravna oseba, ki od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, lahko ta naslov uporablja za neposredno trženje svojih podobnih izdelkov ali storitev pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.

V ta namen se uporabljajo podatki o kupljenih izdelkih, cene in količine izdelkov v transakcijah, kraj, čas in datum transakcij.

Ob uporabi storitve spletnega nakupa se zbirajo podatki:

    • osebno ime uporabnika spletnega nakupa,

    • e-naslov,

    • število oddanih naročil kupca,

    • vsebina naročila kupca,

    • čas oddanega naročila kupca,

    • čas prevzetega naročila,

    • številka mobilnega telefona za namen obveščanja uporabnika o prevzemu naročila.

Vsak kupec dovoli uporabo podatkov (vpisanih podatkov v vnosna polja spletne trgovine, podatkov pridobljenih s pogodbo) za potrebe izpolnitve naročila in ostalo z naročilom povezano komunikacijo.

Tuš drogerije d. o. o. bo podatke uporabljal in obdeloval izključno z namenom izboljšave in uvajanja novih storitev spletne storitve kot so:

    • nadgradnja in izboljšanje spletne strani,

    • preučevanje poteka brskanja v spletni trgovini,

    • segmentiranje in analize in

    • e-obveščanje

Kupec se strinja, da Tuš drogerije  d.o.o. zbira, uporablja in obdeluje osebne podatke na uporabniškem računu kupca.

Kupec se zavezuje, da uporabniškega imena in gesla ne bo delil z drugimi osebami.

3. NAKUPNI PROCES

Kupec lahko nakup v spletni trgovini opravi brez registracije kot gost (1), , ali pa se odloči za hitro registracijo v spletno trgovino samo z elektronskim naslovom in drugimi obveznimi podatki (2).

V spletni trgovini so kupcu na voljo izbrani izdelki iz ponudbe Tuš drogerij, ki so glede na namen razvrščeni v posamezne skupine. Certificirana ekološka živila so v spletni trgovini prikazana v skupini “Bio artikel”, kategorija “Hrana in pijača”. Vsi ekološki proizvodi se od konvencionalnih ločijo z navedbo BIO v nazivu.  Distribucijo BIO proizvodov kontrolira SI-EKO-002. Veljaven certifikat je dosegljiv na povezavi https://webapl.mkgp.gov.si/bioWeb/isci.php. Kupec s klikom na “Dodaj v košarico” na določenem izdelku, le-tega doda v nakupovalno košarico. Le-to lahko stori, ko izbira med vsemi izdelki, ali na podstrani posameznega izdelka. Na podstrani posameznega izdelka lahko določi tudi količino za posamezni izdelek.

Kupec lahko v košarici prav tako odstrani izdelke, ali spremeni količino za posamezni izdelek. Le-to je mogoče samo preden izvede plačilo in zaključi nakup.

Zatem mora kupec izpolniti obvezne podatke o dostavi (ime, priimek, naslov za dostavo in elektronski naslov), možnost pa ima dodati tudi svojo telefonsko številko. Kupec ima na strani s podatki za dostavo možnost vpisati tudi opombo, ki se denimo nanaša na čas dostave.

Kupec lahko plačilo nakupa za dostavo v Slovenijo izvede s plačilno kreditno kartico (Visa in MasterCard) ali po povzetju.

Plačilo blaga se izvrši na enega izmed sledečih načinov:

    • s kreditno kartico (Visa in MasterCard),

    • z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju),

Denarna obveznosti, ki se plačuje s posredovanjem banke ali druge organizacije za plačilni promet, se šteje za plačano z dnem, ko kupec da nalog taki organizaciji. 

Prodajalec želi kupcu zagotoviti čim bolj varen nakup preko spleta s plačilno kreditno kartico, zato uporablja mednarodni varnostni standard 3-D Secure, ki pri vsakem nakupu preveri pristnost imetnika kartice z enkratnim geslom, ki ga kupec prejme prek SMS sporočila na mobilni telefon. V kolikor je kupec spregledal sporočilo na mobilnem telefonu ali vpisal napačno geslo, njegovo plačilo ne bo izvedeno. V kolikor je kupec vpisal napačno geslo, lahko postopek enostavno ponovi in v kolikor je na kupčevem računu dovolj sredstev, bo plačilo izvedeno.

4. SKLENITEV IN HRAMBA POGODBE

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem Tuš drogerije d.o.o., Resljeva ulica 16, 3000 Celje, matična številka: 9178627000, in kupcem je v spletni trgovini tusdrogerija.si sklenjena v trenutku, ko kupec na elektronski naslov prejme podatke o potrditvi naročila. Od takrat naprej so vse cene s podatki in drugi pogoji fiksirani in veljajo za obe pogodbeni stranki. Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca, kjer jo kupec lahko zahteva s sporočilom na elektronski naslov: info.drogerija@tus.si ali z dopisom na sedež prodajalca Tuš drogerije d.o.o., Resljeva ulica 16, 3000 Celje.

5. ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Kupec – Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh prodajalcu ( 14 dnevni odstopni rok začne teči v skladu z 136. členom Zakona o varstvu potrošnikov) sporoči, da odstopa od pogodbe na daljavo, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je le strošek vračila blaga. Prodajalec ne prodaja blaga, ki ga ni moč vrniti po pošti. Prodajalec pošiljk z odkupnino ne sprejema. Kupec mora vrnjeno blago vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo. Prodajalec bo kupnino vrnil kupcu najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom in zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov).

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži na obrazcu z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izjavo, da odstopa od pogodbe. 

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo v PRILOGI 2

Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz nosi kupec. Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilu o odstopu od pogodbe. 

Kupec lahko vrne artikle brezplačno v katerokoli Tuš drogerijo po predhodnem dogovoru na info.drogerija@tus.si.

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije d.o.o.). 

6. CENE IZDELKOV IN UVELJAVLJANJE UGODNOSTI

Vse navedene cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroške dostave. Kupec opravi nakup izdelkov po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. Objavljene cene veljajo za nakup v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v fizičnih trgovinah Tuš drogerije.

Kupec v spletni trgovini ne more izkoristiti ugodnosti Tuš kluba, ki jih lahko izkoristiti samo v poslovalnicah Tuš drogerij po Sloveniji. 

V kolikor ima kupec kodo za uveljavljanje ugodnosti (brezplačna poštnina, darilo, popust) v spletni trgovini, le-to vpiše v košarici nad izdelki v za to namenjeno polje in nato klikne na gumb »UPORABI KUPON«. 

7. DOSTAVA

Prodajalec vrši dostavo preko dostavljalca Pošta Slovenije d.o.o. (v nadaljevanju: dostavljalec), kupljeno blago je dobavljivo običajno v treh (3) delovnih dneh, če ni drugače označeno. Če kupca v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzame v skladu z navodili dostavljavca. V primeru, da se rok dostave nepričakovano podaljša, bo prodajalec kupca o le-tem obvestil preko telefona (v kolikor kupec navede svojo telefonsko številko ob naročilu) ali e-pošte. Dostavljalec kupljeno blago dostavi kupcu na njegov naslov kamorkoli v Sloveniji.

Stroški poštnine do višine naročila v vrednosti 49,00 EUR znašajo 3,80 EUR, nad 49,00 EUR pa je poštnina brezplačna. Ponudnik si pridržuje pravico, da zniža mejo višine naročila za brezplačno dostavo.

Trenutno je izdelke, naročene na tusdrogerija.si mogoče tudi osebno prevzeti, in sicer na 3 lokacijah: Tuš drogerija Planet Celje, , Tuš drogerija Planet Koper in Tuš drogerija Ljubljana – Moste. Ob oddaji naročila enostavno izberete možnost OSEBNI PREVZEM in označite ŽELENO LOKACIJO prevzema. Ko bo vaš paket pripravljen za osebni prevzem, boste o tem obveščeni preko SMS sporočila, vaš paket pa bo na želeni lokaciji v največ 3 delovnih dneh od oddaje naročila. Osebni prevzem naročil je BREZPLAČEN v vseh naših prevzemnih mestih

8. RAVNANJE Z BLAGOM

Po zakonu o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo po načelih dobrih higienskih navad, osnovanih na sistemu HACCP v trgovinski dejavnosti, ki opredeljujejo, da mora biti pot takšnih izdelkov do kupca neprekinjena.

9. GARANCIJA

Proizvajalec je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov – 1, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje, za tisto kupljeno blago, ki je določeno sPravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. 

10. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE /OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA

10.1 NESKLADNOST BLAGA 

Blago je skladno s pogodbo kadar:

    • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

    • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

    • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

    • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:

    • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

    • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

    • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

    • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga

razen, če je prodajalec kupca ob naročilu posebej opozoril, da posamezna lastnost blaga odstopa od prej naštetih zahtev ter kupec izrecno potrdi odstopanje.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.

10.2 JAMČEVALNI ZAHTEVKI V PRIMERU NESKLADNOSTI BLAGA

Kupec, ki je potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor je obvestil prodajalca in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu: 

    • zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);

    • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Kupec, ki je potrošnik mora prodajalca o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

Obvestilo o neskladnosti blaga kupec, ki je potrošnik sporoči prodajalcu osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje na naslov: Tuš drogerije d.o.o, Resljeva ulica 16, 3000 Celje.  

Kupec, ki je potrošnik mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno prodajalec pregleda.

Prodajalec pisno odgovori kupcu, ki je potrošnik najkasneje v roku 10 delovnih dni od prejema obvestila o neskladnosti blaga in sicer tako, da kupcu, ki je potrošnik pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovan naslov. 

Kupec, ki je potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko obvesti prodajalca o neskladnosti blaga, ki ni daljši od 30 dni, da mu brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti zanj, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec, ki je potrošnik blago potrebuje. 

Trideset dnevni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti kupca, ki je potrošnik pred potekom 30 dnevnega roka. 

V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti blaga bo prodajalec izvedel vrnitev plačane kupnine nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je kupec, ki je potrošnik blago poslal nazaj. 

11. POMOČ IN INFORMACIJE

Za vsa vprašanja in pomoč  je kupcu na voljo e-naslov info.drogerija@tus.si.

12. PRITOŽBE IN SPORI

Pritožbe in druge pripombe lahko kupci posredujejo pisno po elektronski poti na naslov: info.drogerija@tus.si ali po redni pošti na naslov Tuš drogerije d.o.o., Resljeva ulica 16, 3000 Celje.

Pritožbe in druge pripombe bodo v vsakem primeru obravnavane zaupno. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegovega nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se bo prodajalec prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor medsebojna mirna rešitev spora med prodajalcem in kupcem kljub temu ne bo  možna je za spor pristojno stvarno pristojno sodišče v Celju.

V kolikor se kupec, ki je potrošnik ne strinja s odločitvijo prodajalca v primeru reševanja neskladnosti blaga oz. jamčevalnega zahtevka iz točke 10.2  ima možnost pritožbe. Pritožbo mora kupec poslati v 30 dneh od dne prejema odločitve. Pritožbo rešuje komisija, ki na kratko pojasni odločitev. Prodajalec pisno sporoči odločitev komisije kupcu najkasneje v roku 10 delovnih dneh od prejema pritožbe in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov.

12.1 IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Prodajalec objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

13. PRIJAVA NA E-OBVESTILA

V kolikor se uporabnik ob registraciji strinja z prejemanjem e-obvestil bo upravitelj uporabnikov e-naslov uvrstili na seznam prejemnikov e-obveščanja. Podatki o elektronski pošti se bodo shranjevali, dokler se uporabnik od storitve obveščanja po e-pošti ne odjavi. Od prejemanja e-obvestil se lahko odjavi kadarkoli, in sicer tako, da v prejetem elektronskem sporočilu prejemnik pošte klikne na označeno povezavo. Odjava se upošteva takoj ko je to mogoče oziroma ne več kot 15 dni od odjave.

14. PIŠKOTKI

Spletni nakup lahko v brskalnik uporabnikovega oz. kupčevega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki dajejo prodajalcu podatke o tem, kolikokrat uporabnik oz. kupec obišče prodajalčevo spletno stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika. Uporabnik ali kupec ima vedno možnost, da piškotke sprejme ali zavrne. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko uporabnik oz. kupec v nastavitvah spremeni tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejme opozorilo, preden se piškotek shrani.

15. KONČNE DOLOČBE

Splošni pogoji spletne trgovine tusdrogerija.si pričnejo veljati z dnem 26.3.2024.

Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave splošnih pogojev v spletni trgovini in so za uporabnika oziroma kupca zavezujoče. Splošni pogoji se lahko kadarkoli spremenijo. Vsakokratni splošni pogoji so objavljeni na spletni strani www.tusdrogerija.si. Za kupca veljajo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji, se smiselno uporabljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu,  Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov.