😲 BREZPLAČNA POŠTNINA 😲
ob nakupu nad 45 €! 🚛 📦❣️

Pogosta vprašanja in odgovori

Koliko znaša poštnina?

Poštnina znaša 3,80 €, ob nakupu nad 50,00 € pa je brezplačna.

Kateri so možni načini plačila?

V spletni drogeriji tusdrogerija.si lahko plačilo izvedete po povzetju (ko prejmete paket), ali s plačilnima kreditnima karticama Visa ali MasterCard.

Ali lahko dostavo paketa premaknem na kasnejši datum?

V kolikor le-to navedete pod opombe pri podatkih za dostavo, da. Pod opombe navedite datum, po katerem bi radi prejeli paket in vaš paket bomo poslali z zamikom.

Ali lahko v spletni trgovini uveljavljam ugodnosti Tuš klub kartice?

Ne, v spletni drogeriji tusdrogerija.si ni mogoče uveljavljati ugodnosti, ki so povezane s Tuš klub kartico (kuponi, Tuš klub akcije, aktivacija izdelkov Mojih 10). Ugodnosti Tuš klub članstva lahko uveljavljate v fizičnih poslovalnicah Tuš drogerij po Sloveniji.

Kje lahko preverim, kateri izdelki so znižani tudi v spletni drogeriji?

Znižane izdelke (aktualno iz kataloga) najdete TUKAJ, mesečna akcija je objavljena TUKAJ, OUTLET izdelke pa si lahko ogledate TUKAJ.

Imam kodo za popust/brezplačno poštnino. Kako jo unovčim?

Kodo vpišete nad izdelki v košarici v zato označeno polje. Nato kliknete “Uporabi kupon.

Kljub temu, da sem vpisal/a kodo za popust/brezplačno poštnino, se le-ta ni upoštevala. Kaj lahko storim?

Določene kode so časovno omejene, zato vaša koda morda več ni veljavna. V kolikor pa koda še ni potekla in je prišlo do tehnične napake, nam le to prosim čim prej sporočite na info.drogerija@tus.si. 

Imam težave pri plačilu. Kaj bi lahko bil vzrok?

Ker želimo našim strankam zagotoviti čim bolj varen nakup preko spleta, uporabljamo mednarodni varnostni standard 3-D Secure, ki pri vsakem nakupu preveri pristnost imetnika kartice z enkratnim geslom, ki ga prejmete prek SMS sporočila na vaš mobilni telefon. V kolikor ste spregledali sporočilo na mobilnem telefonu ali vpisali napačno geslo, vaše plačilo ne bo izvedeno. V kolikor ste vpisali napačno geslo, postopek enostavno ponovite in v kolikor je na vašem računu dovolj sredstev, bo plačilo izvedeno.

Kam lahko pošljem vprašanje, povezano z nakupom v spletni drogeriji?

Prosim pošljite svoje vprašanje na e-naslov info.drogerija@tus.si ali nas pokličite na 080 13 10 (na telefonski številki smo dosegljivi vsak delavnik med 8. in 15. uro).

Ali je mogoče naročiti izdelek, ki ga trenutno ne ponujate v spletni drogeriji, v fizični drogeriji pa ga redno kupujem?

Sporočite nam, kateri izdelek iščete in potrudil se bomo, da bo čim prej na voljo tudi v spletni drogeriji.

Ne uspem zaključiti nakupa. Kaj lahko storim?

Če imate težave pri naročanju, nam to prosim sporočite na  e-naslov info.drogerija@tus.si

Zakaj ne morem dodati izdelka v košarico oziroma stran ne deluje pravilno?

Spletna trgovina ne deluje pravilno na brskalniku Internet Explorer, zato  vam priporočamo uporabo katerega koli drugega brskalnika, kot so denimo Chrome, Mozilla Firefox, Safari itd.

Pri izdelku, ki ga želim kupiti, ni opisa. Kako lahko izvem več o izdelku, ki ga želim kupiti?

Pri nekaterih izdelkih v spletni drogeriji še niso dodani opisi, zato nam prosim, v kolikor želite izvedeti več o določenem izdelku, pišite na info.drogerija@tus.si in posredovali vam bomo vse informacije o izdelku, s katerimi razpolagamo.

Izdelek je na voljo v različnih barvah. Kako izberem barvo izdelka ob nakupu?

Želeno barvo izdelka prosimo zapišite v okence MOREBITNA OPOMBA pri Podatkih o dostavi.